vrijdag 28 juni 2013

juf in de bloemetjes

Omdat we met alle ouders vonden dat de juf echt wel eens in de bloemetjes mocht gezet worden hebben we dit de laatste dag dan gedaan. We waren samengekomen om samen bloemen te knutselen die de kindjes dan de laatste dag konden afgeven.







Ik vond het toch een speciaal moment. Het einde van Redeat zijn eerste klasje. En dan voelt het ontzettend goed als je weet dat er elke dag die superlieve juf klaarstond!! Juf Katrien was dan ook echt Redeat zijn god :-)).
Dank je wel lieve juf om het eerste schooljaar van onze kleine jongen zo begripvol en zorgend te hebben gedaan!!



1 opmerking:

  1. Amai... hier ga ik van blozen!Redeat ik was SUPER blij dat je in mijn klasje zat, altijd vrolijk en een mondje dat altijd wel iets te vertellen had;-)
    Ik ga dat lieve snoetje missen!

    Lies en alle andere mama's, bedankt voor het leuke cadeau!
    De mooie bloemen van al mijn vriendjes staan te pronken op mijn tafel, ik ben er SUPER fier op!
    Ik vond het een geweldig cadeau! Bedankt voor het fijne schooljaar en Redeat heel veel plezier in het klasje van juf. Anneke volgend jaar! Maak er er een fijne vakantie van!
    Nog een dikke knuffel voor onze Redeat :-)
    Juf. Katrien x

    BeantwoordenVerwijderen