zaterdag 3 mei 2014

Lekker.

Onlangs kookte ik voor de lieve peters van Redeat een echte Ethiopische maaltijd. Een tijdje geleden volgde ik een workshop en vond dat ik de gerechten dan toch ook eens zelf moest maken.
En al zeg ik het zelf, het was echt lekker :-).
Op het menu stond een stoofpotje van kippenboutjes (doro wot), een schotel met fijn gesneden biefstuk (kifto), een groentecurry met wikke kool (yé'atakilt wet) en Njam ( Afrikaanse aardappel).  Als dessert bakbananen met een korstje van gemalen noten, kaneel,gedroogde kokos, muskaatnoot...
En gelukkig viel het allemaal goed in de smaak :-).






3 opmerkingen:

  1. Amai Lies, ... schitterend. Ipv het zelf te proberen, reserveer ik alvast een tafel bij jullie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat ziet er echt héél goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was al blij dat het er hetzelfde uitzag als op de workshop :-). Jij ook al iets geprobeerd?

      Verwijderen