zondag 26 oktober 2014

26/10/2010

DE legendarische dag waarop eindelijk HET telefoontje kwam dat ons leven voorgoed zou veranderen.
Om 15u15 om precies te zijn verscheen er op mijn schermpje 'Fiac'. Maar ik had totaal niet door dat een minuut later mijn leven helemaal op zijn kop zou staan. We wisten dat we gematched waren aan een kindje maar dat er een belangrijk medisch document niet in orde was. En dat kon nog wel een paar weken duren. Dus toen ik hun naam zag verschijnen dacht ik dat het was om nog wat verdere info over de stand van zaken te geven.
En het klopt dus helemaal dat je al zo lang aan t wachten bent en dan uiteindelijk HET telefoontje toch nog onverwacht komt :-).
En toen hoorde ik de magische woorden :' er wacht een jongetje op jullie in Amba. Hij is geboren op 23/6/2010 '. Ik wist niet wat ik hoorde!!?? Ik had altijd gedacht dat wij een iets ouder kindje van rond de 3 jaar zouden krijgen. Een babietje van 4 maanden was dus een grote verrassing :-).
En dat babietje is intussen een flinke kleuter van 4,5 jaar geworden :-).

1 opmerking:

  1. dat het zo onverwacht is, dat is magisch... wij kunnen er ook van meespreken... en daar kunnen we -zeker weten- nog héél lang op verder teren tijdens toekomstige lunches ergens tussen leuven en antwerpen-)

    BeantwoordenVerwijderen