vrijdag 22 juli 2011

Waterpret

Vanaf vandaag mocht Jenne terug het water in ( had 5 hechtingen in zijn been). Maar nu zijn de draadjes eruit en om dat te vieren gingen we voor het eerst met ons 5 zwemmen.
We hebben er allemaal van genoten. Ook Redeat is een echte waterrat :-).

                                          Eerst alles wat verkennen

                                           Dan wat samen spelen met mijn broers

                                           Ik ga er alleen op uit...

                                           Ik leer de meisjes hier hoe ze op hun buik moeten trommelen

                                           Om uiteindelijk uitgeput op papa zijn schoot in slaap te vallen!!

Thuisgekomen terug het water in:-). Ditmaal een lekker warm badje!!
Mijn pyama aan, nog heel even spelen en dan helemaal uitgeteld naar dromenland!



En zoals gewoonlijk sluit ik de dag af met een brééééde smile :-)). Slaapwel!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten