zondag 6 januari 2013

Morgen

is het Ethiopisch kerstfeest. En net op deze dag begint onze Ethiopische prins aan zijn schoolcarrière. Het zal spannend worden morgen vrees ik. Hij kondigt wel aan dat hij niet gaat wenen. Maar tegelijk zegt hij ook dat mama ook naar school moet.
Benieuwd ook hoe hij gaat thuiskomen... Doodmoe... Een fase waar we door moeten maar waar ik wel heb naar uitgekeken. Hopelijk is hij s avonds nu zo moe dat hij als een blok in slaap valt. Want het slapengaan is de voorbije weken weer een ramp. Anderhalf uur zijn we elke avond bezig vooraleer hij slaapt. Gelukkig slaapt hij dan wel meestal door tot half 8.

Soit, morgen dus de grote stap. Het zal wel wat kunst en vliegwerk zijn om ze alle 3 op tijd de deur uit te krijgen. Maar we zijn voorbereid :-). Alles staat in gereedheid. Kleren hangen klaar, boekentassen klaar, tafel gedekt. We zijn er klaar voor!!








4 opmerkingen:

  1. O, ik stuurde zonet een mailtje, spannend dus. ik kijk uit naar een verslagje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,
    Zo spannend zeg. De allereerste schooldag.
    Groetjes
    Petra & Co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai seg zooo goed voorbereid :)
    Heel benieuwd naar hoe het Redeat verging!
    Een nieuwe fase is van start. Ik herinner me nog hoe zalig ik dat vond :) en vindt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jij bent niet te schatten, zo'n voorbereiding!!
    ging dat hier ook maar zo :-)
    geweldig gevoel toch he, alle kinders op school!
    tot gauw

    BeantwoordenVerwijderen