zaterdag 11 juni 2011

Bewegingsvrijheid....

Eindelijk heb ik de truk te pakken om in een sneltempo door het huis te sluipen. Kruipen vind ik nog altijd moeilijk maar ik geef niet op. En vooral oefenen op de trap maakt het boeiend.
Mama en papa moeten me nu bijna overal volgen want na 1 minuut zit ik al ergens helemaal anders. En omdat ik ook graag alles in mijn mondje steek is het dus oppassen geblazen.
Leuk vind ik het, het is precies of we spelen de ganse dag verstoppertje:-).

Doordat ik nu overal geraak in huis heeft mama nog niet goed door dat ze best alles uit mijn gezichtsveld zet. Maar ik ben ook al een grote hulp hoor. Zo heb ik vandaag de reclameblaadjes opgeruimd en de was gesorteerd.

Ik ga me terug verstoppen maar ik hou jullie zeker op de hoogte van mijn vorderingen!!








Dada

Geen opmerkingen:

Een reactie posten