donderdag 23 juni 2011

Kleine jongens worden groot.

JOEHOE  ik word vandaag 1 jaar. Leuk is dat. Ik vond dat iedereen zo raar deed deze ochtend als ze me uit bed haalden. Zo enthousiast. Dat doen ze anders niet als ik weer zo vroeg wakker ben :-). En dan zongen ze een liedje. En van mijn2 grote broers kreeg ik nieuwe speeltjes voor in bad. Die ga ik vanavond al uittesten.



Ik hoorde papa tegen mama zeggen dat hij voor mij een echte kampeerstoel voor babies  gaat kopen. Ik zal dan maar doen dat ik nog van niks wist als ik hem uitpak. Maar ik vind het wel leuk. Dan ben ik helemaal klaar om mee te gaan kamperen.

En ik vond dat ik vandaag mocht laten zien dat ik nu echt een grote jongen geworden ben. Dus trok mama nogal grote ogen toen ik juist ineens begon te kruipen. Ik wou hen hiermee verrassen op deze speciale dag:-).


En de bewijzen staan natuurlijk op foto!!

Gisteren was mijn grote broer Wiebe jarig.
Hij liep heel de dag blij rond want in de namiddag kwamen al zijn vriendjes feest vieren. Amai zeg, zo 13 kleuters samen die kunnen nogal kabaal maken. Gelukkig dat mama en papa mij in mijn bedje hebben gelegd. Zo heb ik helemaal geen last gehad van de drukte.
Nog een dikke knuffel grote broer voor je 6e verjaardag. Leuk dat we zo dicht bij elkaar jarig zijn!



En zaterdag is het dan mijn eerste echte feest. Dan komen mijn oma's &opa,en mijn 2 peters. Joepie.....

1 opmerking:

  1. hiep hiep HOERAAAAAAAAAAA!!!!!! dikke kussen voor redeat van Mitte Arsema (en wij wuiven eens lief :))!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen